فلیق
فلیق
در وبلگ ما چون نظری همت خواه که گذرگه اینترنت جهان خواهد بود
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فلیق و آدرس fligh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سلام

ممنون که به وبلاگم اومدید امیدوارم که خوشتون بیاد.راستش من یه تازه واردم و اگه کمبودی تو وبلاگم دیدید بگیدتا برطرفش کنم.اگرفایلی رو لازم داشتید بگید تا براتون بزنم برا دانلود.چند وقت دیگه هم قراره یه سری نظرسنجی بزارم بیاید ونظر بدید.

بازم ممنون ♥♥♥



نظرات شما عزیزان:

mohsen
ساعت14:07---28 مهر 1391
be nazaram sadsale be rozesh nakardi

mohsen
ساعت14:06---28 مهر 1391
tooman2012.blogfa.com hame bian naar iadeton nare

mohsen
ساعت14:02---28 مهر 1391
salam man mohsenam mishnasi kho webeto negha nakardam ama khoobe khoobe bia eshtrak bezarim bezar man chizato bezaram to weblogam shoooodddeeee margh bar amrika va dar akhr zeeeeeeeerrrrrrrrrrrttttttt

ooooooooooooooooooooo
ساعت22:58---13 مهر 1391
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس

http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری....


narges
ساعت13:42---9 تير 1391
slm pesar ame.webloge ghashangi dari.mer30 bus
پاسخ: سلام چه عجب یه سری زدی بازم بیا


۩۞۩▒ĎāÝİ дĦMдÐ▒۩۞۩
ساعت12:37---3 تير 1391
دوست خوبم سلام وبلاگ زیبایی داری منتظر حضور سبزت هستم منتظرم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 29 / 5 / 1398برچسب:, ] [ 6:40 ] [ مسعوداسدی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

سلام مسعودم والا میگن ادم باحالی هستم.این ولاگم زدم که هرکی میاد توش شاد بره بیرون.نظر هم یادتون نره.یکی داره صدام میزنه من برم. کیه،کیه،کیییییه.....
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 157
بازدید کل : 2058
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

سيستم افزايش آمار هوشمند تک باکس