فلیق
فلیق
در وبلگ ما چون نظری همت خواه که گذرگه اینترنت جهان خواهد بود
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فلیق و آدرس fligh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ده تا از بهترين بهانه‌های دوست پسرها برای خلاص شدن از دست دوست دخترها و معنی واقعی اونها!

۱- تو برای من مثل خواهر می‌مونی! (يعنی:خيلی زشتی!)

۲- فاصله سني‌مون کمی زياده. (يعنی:خيلی زشتی!)

۳- من به تو علاقه به «اونصورت» ندارم. (يعنی:خيلی زشتی (!

۴- من الان توی موقعيت بدی از زندگيم هستم. (يعنی:خيلی زشتی)


۵- دوست دختر دارم. (يعنی:خيلی زشتی!)

۶- من با خانمهای همکارم بيرون نمی‌رم. (يعنی:خيلی زشتی(!

۷- تقصير تو نيست، تقصير منه! (يعنی:خيلی زشتی! )


۸- من الان توجهم به کارمه! (يعنی:خيلی زشتی!)

۹- من تصميم گرفتم مجرد بمونم. (يعنی:خيلی زشتی!)

۱۰- بهتره فقط با هم دوست معمولی باشيم (يعنی: بطور وحشتناکی زشتی (!!!!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 19 / 4 / 1391برچسب:طنز,خنده دار, ] [ 2:28 ] [ مسعوداسدی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

سلام مسعودم والا میگن ادم باحالی هستم.این ولاگم زدم که هرکی میاد توش شاد بره بیرون.نظر هم یادتون نره.یکی داره صدام میزنه من برم. کیه،کیه،کیییییه.....
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 163
بازدید کل : 2064
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

سيستم افزايش آمار هوشمند تک باکس